The smart Trick of ماگ حرارتی That Nobody is Discussing

Wiki Article

این لیوان ها دارای جداره ی بسیار ضخیم و وزن زیادی بوده و اغلب دارای نقوش طبیعی سنگ هستند که زیبایی خاصی داشته و موردپسند افرادی است که علاقه به استفاده از اکسسوری های طبیعی را دارند و در دو نوع دست ساز و کارخانه ای تولید می شود.

بهتر است برای شست‌وشو از اسفنج نرم استفاده کنید و فقط داخل لیوان را بشویید و از شستن لیوان در ماشین ظرف‌شویی اجتناب نمایید تا ماندگاری بیشتری برای شما داشته باشد.

این لیوان ها اغلب دارای دوجداره ی شفاف قابل رویت هستند که در بین آنها فضای خالی ای وجود دارد که به وسیله ی هوا پر شده که سبب میشود دمای مایع به بیرون منتقل نشود و  گرما را تا مدت طولانی تری در خود نگه دارد.

با سلام این محصول رو برای دوستانی که قصد هدیه دادن دارن پیشنهاد میکنم خصوصا با آپشن خوبی که ونوس مارکت داره می‌تونید تیک کادوش رو هنگام خرید بزنید و به شخص دیگه ای هدیه بدید

این نوع ماگ ها از جنس و طرح های مختلفی از جمله چینی، چوبی، پلاستیکی و سرامیکی ساخته می شود. این نوع ماگ ها به دلیل وجود طرح های جذاب و متنوع بسیار پر طرفدار می باشد.

بهتر است ماگ مورد نظرتان وزن سبکی داشته باشد که بتوانید به راحتی آن را جابجا کنید.

لطفا سایز رو وارد کنید .. و فک میکنم باید باید برای زیبایی لبه ها بلور بشه .

بررسی برخی نکات به شما کمک میکند انتخاب صحیحی و دقیقی در خرید خود داشته باشید و هزینه ای که برای محصول مورد نظر پرداخت میکنید ارزشش را داشته باشد.

اگر در محل کار یا منزل نیازمند ماگ بودید، بهتر است از جنس استیل و یا سرامیک استفاده کنید. دسته دار بودن یا بدون دسته:

ماگی که دارای دسته باشد به راحتی می شود به دست گرفت. پس حین خرید ??????? ????? باید به این نکته توجه کنیم زیرا راحت تر می شود ماگ را نگه داشت و یا آن را جابجا کرد.

اندازه: طرح خود را به اندازه مناسب برای چاپ روی ماگ طراحی کنید

معمولاً عکس های خاطره انگیز، نوشته های جذاب و یا تصاویر مناظر را روی این ماگ های حرارتی تعبیه می کنند. امکان سفارش ماگ عاشقانه حرارتی با عکس های دلخواه نیز وجود دارد.

سقف کاذب کناف فوق العاده شیک مناسب برای منزل و اماکن عمومی

قبل از خرید ماگ باید به یک سری نکات مهم بسیار توجه کرد؛ نکات قابل توجه عبارت است از:

Report this wiki page